English

وزارت ارتباطات به تحریف صحبت های رئیس جمهور واکنش نشان داد

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: بگذارید مردم از فیبرنوری پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند؛عدد ۷.۵میلیون "پوشش" است که لازمه اتصال است.

وزارت ارتباطات به تحریف صحبت های رئیس جمهور واکنش نشان داد
به گزارش خبرگزاری موج

 ، آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات دولت دوازدهم با تحریف سخنان رئیس‌جمهوری مدعی شد که آقای رئیسی گفته‌اند اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی از فیبر نوری استفاده می‌کنند. 

این در حالی است که رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح پوشش سراسری شبکه فیبر نوری استان قم، گفت: در سراسر کشور اعلام آمار هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی که می‌توانند [از فیبر نوری] استفاده کنند اعلام امیدبخشی است. 

در این راستا محمد احسان خرامید_ مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در واکنش به این موضوع با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: آقای جهرمی، بگذارید مردم از فیبرنوری پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند. 

وی افزود: بازهم مثل موضوع اقتصاد عجله کردید، حوزه خودتان هم درست نمیشناسید، رئیس جمهور بیان کردند می‌توانند استفاده کنند نه استفاده می کنند. 

خرامید تاکید کرد: عدد ۷.۵میلیون "پوشش" است که لازمه اتصال است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه